تهدید دیپلمات های رژیم صهیونیستی به ایجاد اختلال در دیدار نتانیاهو و اوباما
دیپلمات های رژیم صهیونیستی تهدید کردند اگر حقوق آنها افزایش نیابد با اعتصاب خود، دیدار چند روز آینده نخست وزیر این رژیم را با همتای آمریکایی اش مختل می کنند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، دیپلمات های رژیم صهیونیستی تهدید کردند اگر حقوقشان افزایش نیابد دیدار چند روز آینده بنیامین نتانیاهو -- نخست وزیر این رژیم -- و باراک اوباما -- رئیس جمهور آمریکا – را مختل می کنند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مدتی است با وزارت دارایی بر سر حقوق و دستمزد دچار مناقشه شده است. نشست روز دوشنبه نتانیاهو و اوباما در کاخ سفید نخستین دیدار آنها در یک سال گذشته و به عبارت دقیق تر، نخستین دیدار آنها از زمان امضا شدن توافق هسته ای ایران در ماه ژوئن خواهد بود که میان این کشور و آمریکا و پنج قدرت دیگر جهان به دست آمد؛ اما رژیم صهیونیستی به شدت با آن مخالف بود.
 
اتحادیه کارکنان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هشدار داد ممکن است از دیپلمات های داخل و خارج این رژیم بخواهد بدون اخطار قبلی اعتصاب کنند که در آن صورت برنامه دیدار هفته آینده نتانیاهو و اوباما مختل خواهد شد. این اتحادیه اعلام کرد انتظار دارد نتانیاهو که سمت وزیر امور خارجه را نیز بر عهده دارد، برای پاسخ دادن به خواسته ها فورا اقدام کند.
 
مناقشه بر سر پایین بودن حقوق و دستمزد میان دیپلمات های وزارت امور خارجه و وزارت دارایی رژیم صهیونیستی مدتهاست ادامه دارد. دیپلمات ها می گویند به توافق های قبلی عمل و بودجه های آنها تصویب نمی شود.
 
هانان گودر -- رئیس اتحادیه کارکنان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی -- روز پنجشنبه گفت: "دیپلمات ها در خصوص شرایط کاری در این وزارتخانه دیدگاه بسیار بدی دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیفرهنگیسیاسیاقتصادینظامی
برچسب‌ها: ین الملل ، رژیم صهیونیستی ، اراضی اشغالی فلسطین ، فلسطین ، اسرائیل ، باراک اوباما ، رویس جمهور آمریکا ، نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ,

تاريخ : شنبه 16 آبان 1394 | 16:2 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس